Picture of לויאור אלפסי

לויאור אלפסי

מנהל פעילות SENDIX בקונסיסט

כיצד מערכת SENDIX מאפשרת למחלקות שונות בארגונים, מ-SMBs ועד לארגוני ENTERPRISE, לתקשר עם מאות, אלפי ועשרות אלפי העובדים בחברה – ביעילות ובקלות – באמצעות הודעות ווטאסאפ מעוצבות

העולם הדיגיטלי בו אנו חיים היום מצריך ארגונים לתקשר עם לקוחותיהם ועובדיהם בדרכים חדשניות ויעילות. אחת הדרכים המובילות לכך היא באמצעות וואטסאפ – האפליקציה הפופולרית ביותר בעולם להודעות מיידיות.

על-מנת לאפשר לארגונים למקסם את היעילות של התקשורת החוץ והפנים-ארגונית, פיתחה קונסיסט את SENDIX, מערכת מתקדמת להפצת מסרים בוואטסאפ, המיועדת לכל סוגי הארגונים, מהעסקים הקטנים והבינוניים (SMBs) ועד לארגוני הענק. מערכת SENDIX מאפשרת תקשורת יעילה ומדויקת עם לקוחות, עובדים והציבור הרחב, תוך שמירה על הקו העיצובי של הארגון והבטחת תהליך קל ומהיר לאישור ההודעות מול וואטסאפ העולמית והפצתן בתפוצה רחבה.

יצירת הודעות מעוצבות בקלות

אחד היתרונות המרכזיים של SENDIX הוא ממשק המשתמש הידידותי שלה. הממשק מאפשר למשתמשים ליצור הודעות וואטסאפ בהתאם לקו העיצובי של הארגון. ניתן להוסיף לוגו, תמונות, טקסטים מותאמים אישית ואפילו סרטונים, הכל בצורה פשוטה ונוחה. התצוגה המקדימה מיידית, ומראה כיצד ההודעה תיראה בסמארטפון של הנמען. תכונה זו חשובה במיוחד, שכן היא מאפשרת לוודא שהמסר מועבר בצורה מקצועית ומושכת את העין.

אישור תבניות עם וואטסאפ העולמית

שליחת הודעות בוואטסאפ מחייבת עמידה בתקנים ובמדיניות של האפליקציה. SENDIX מספקת את האפשרות לאשר את התבניות עם וואטסאפ העולמית בצורה חלקה ומהירה. התהליך מתבצע באופן אוטומטי דרך המערכת, מה שמבטיח שההודעות עומדות בכל התקנים הנדרשים ויכולות להישלח ללא חשש מחסימות או עיכובים.

הפצת הודעות בלחיצת כפתור

SENDIX תוכננה כדי לאפשר הפצת הודעות בקנה מידה גדול בצורה פשוטה ויעילה. לאחר יצירת ההודעה ואישורה, ניתן להפיץ אותה בלחיצת כפתור למאות, אלפי ואף עשרות אלפי נמענים. המערכת מספקת כלים לניהול ובקרה על תהליך ההפצה, כולל אפשרות לקבוע מועדים להפצת ההודעות, פילוח קהל היעד לפי קריטריונים שונים, ומעקב אחר קבלת ההודעות ותגובות הנמענים. כלים אלו מאפשרים לארגונים לנהל את התקשורת שלהם בצורה אפקטיבית וממוקדת.

מתאימה לכל סוגי הארגונים

מערכת SENDIX מתאימה לשימוש בכל סוגי הארגונים, ממשרדי עורכי דין קטנים ועד חברות ענק בינלאומיות. עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש במערכת כדי לשמור קשר עם הלקוחות ולהפיץ מידע חשוב, בעוד שארגונים גדולים יכולים לנהל קמפיינים רחבי היקף ולהעביר מסרים לקהל היעד בצורה מהירה ויעילה.

שיפור התקשורת הפנימית והחיצונית

מעבר לתקשורת עם לקוחות, SENDIX משמשת גם ככלי חשוב לתקשורת פנימית בתוך הארגון. מנהלים יכולים לשלוח הודעות לעובדים, לעדכן על שינויים ותזכורות חשובות, ולהפיץ מידע פנים-ארגוני בצורה מהירה ונוחה. מחלקת משאבי אנוש יכולה לשלוח הודעות באופן שוטף לעובדים אודות נוהלים, מבצעים, ענייני רווחה ועוד, ומחלקת השיווק, למשל, יכולה לעדכן את העובדים אודות מוצרים חדשים, קמפיינים פרסומים ועוד. האפשרויות הן באמת אינסופיות. היתרון של השימוש בוואטסאפ על פני אמצעים אחרים כגון אימייל הוא ברור: וואטסאפ משולב בשגרת היום-יום של רוב העובדים, מה שמבטיח שהמידע יגיע ליעדו בצורה מהירה ואמינה. כל המחקרים כיום מצביעים על כך שהודעות המתקבלות בוואטאספ זוכות לאחוזי הקריאה הגבוהים ביותר מכל אמצעי התקשורת הכתובה האחרים.

לסיכום

מערכת SENDIX מבית קונסיסט מציעה פתרון מתקדם וחדשני לתקשורת ארגונית בוואטסאפ, המותאם לכל סוגי הארגונים. בעזרת המערכת ניתן ליצור הודעות מעוצבות, לאשר את התבניות בקלות עם וואטסאפ העולמית, ולהפיץ את ההודעות בלחיצת כפתור למאות ואלפי נמענים. כל זאת תוך שמירה על יעילות, מקצועיות והתאמה מלאה לצרכי הארגון.