Picture of לויאור אלפסי

לויאור אלפסי

מנהל פעילות SENDIX בקונסיסט

כיצד  SENDIX מערכת השיווק בוואטסאפ, מאפשרת לרשת הולמס פלייס למקסם את תהליכי השיווק עם חברי וחברות המועדונים ואת התקשרות הפנים-ארגונית עם אלפי אנשי ונשות הצוות של הרשת

רותם סוזן מרון, מנהלת מותג ברשת מועדוני הכושר הולמס פלייס, תוכלי לספר לנו איך הגעתם ל-SENDIX ולקונסיסט?

רשת הולמס פלייס היא רשת מועדוני הכושר המובילה בישראל. לארגון יש מאות אלפי חברי וחברות מועדונים ואלפי אנשי ונשות צוות הפרוסים בלמעלה מ-60 מועדונים בכל הארץ. כדי למקסם את היכולת שלנו לתקשר עם חברי וחברות המועדונים ואנשי.ות הצוות, חיפשנו פלטפורמה מתקדמת שבאמצעותה נוכל לתקשר בצורה אישית ואפקטיבית – הן עם חברי וחברות המועדונים, הן עם אנשים המתעניינים ברכישת מינוי והן עם 2500 אלפי אנשי.ות הצוות של הולמס פלייס – מאמני כושר, אנשי.ות אדמיניסטרציה, אנשי.ות תפעול ועוד. 

את קונסיסט אנחנו מכירים היטב דרך מערכת התקשורת הרב-ערוצית גלאסיקס והבוט AI המותקנים אצלנו בהצלחה מזה שנים, וכשהם הציגו לנו את SENDIX, התרשמנו מהיכולות המתקדמות של המערכת וכן מהקלות שבה היא מאפשרת ליצור ולהפיץ הודעות ופרסומים בתפוצה רחבה בוואטסאפ.

כארגון אשר חרט על דגלו מצויינות בשירות, אנו שואפים לתקשר באופן שוטף ויעיל הן עם אנשי.ות הצוות והן עם חברי וחברות המועדונים בצורה אישית, ולכן וואטסאפ הוא ערוץ התקשורת המתאים ביותר כיום. ראינו שבאמצעות SENDIX וממשק העיצוב והשליטה הידידותי שלה, נוכל ליצור בקלות ובאופן מיידי מסרים, כולל תמונות, קישורים וכפתורי הפעלה, בהודעות המוניות ואישיות, וזה בדיוק מה שחיפשנו.

והתוצאה של היישום של SENDIX  – ענה על הצרכים והציפיות?

לגמרי. SENDIX סיפקה לנו את הגמישות והיכולות אליהן כיוונו .הממשק שלה מאוד ידידותי וקל לשימוש ואני, כמי שאחראית על התקשורת הפנים והחוץ-ארגונית, יכולה לנסח ולעצב מודעות והודעות וואטסאפ באופן מיידי, לאשר אותן מול וואטסאפ העולמי במהירות, ולהפיץ אותן מעכשיו לעכשיו. בארגון דינמי כמו שלנו זה GAME CHANGER אמיתי. אני גם מקבלת מהמערכת חיווים מפורטים בנוגע לכמות ההודעות שנשארה לי, וכן תובנות מקיפות על הביצועים של כל קמפיין, דבר שמאפשר לנו להשתפר כל העת ולדייק את המסרים שלנו. ניתן לסכם ולומר שבהיבט של השיווק, SENDIX שדרגה משמעותית את התקשורת השיווקית, והפכה משימות מורכבות לקלות ויעילות, כולל שליפת דוחות, צירוף תמונות, הוספת פרמטרים אישיים ועוד. כל אלה הפכו לפשוטים ומהירים וזה ממש סוג של נס מבחינתנו. בהיבט של תובנות עסקיות וניתוח נתונים, SENDIX מאפשרת לי  לראות כמה אנשים פתחו וקראו את ההודעות, מה שעוזר לנו לשפר את הנוסחים שלנו ולהבין איזה תוכן הכי אפקטיבי.

בהיבט של תקשורת פנים-ארגונית, SENDIX מאפשרת לנו לתקשר ביעילות עם 2,500 אנשי.ות הארגון בכל המשרדים ועשרות המועדונים הפזורים בכל הארץ, להפיץ מסרים והודעות שונות, כולל מודעות אודות תחרויות נושאות פרסים בקרב מאמני.ות הכושר ואנשי.ות הצוות האחרים. אני יכולה, לדוגמא, לשלוח למאמני.ות הכושר קודי קופון ייחודיים לכל מאמנ.ת באופן ממוכן ויעיל בהיבט של תחרות נושאת פרסים למי שמצרף יותר מנויים. המערכת יודעת להתממשק לקבצי אקסל ובסיסי נתונים, לשלוף מהם את המידע והפרמטרים השונים והיא משייכת לכל אחד מהמאמנים.ות את הקוד שלו.ה, דבר החוסך לנו המון זמן ומייעל את התפעול באופן ממש משמעותי.

תוכלי לספר לנו קצת על העבודה מול הצוות בקונסיסט?

בשמחה. אני שמחה לפרגן לכל הצוות בקונסיסט ובמיוחד ללויאור שעובד מולנו. העבודה מולו היא לא פחות ממדהימה, והשירות שהוא נותן לנו הוא  ברמה מטורפת, כולל יישום מהיר של כל מה שאנו צריכים ופתרון לכל בקשה באופן  מהיר מאוד. הוא והצוות בקונסיסט באמת מבינים את הצרכים שלנו כארגון סופר דינמי ונותנים לנו מענה מושלם.

תודה רבה, רותם, ולכל הצוות בהולמס פלייס! קונסיסט גאה להיות חלק מהפעילות של ארגון מרשים ומוביל כמוכם!