Picture of לויאור אלפסי

לויאור אלפסי

מנהל פעילות SENDIX בקונסיסט

סקרי שביעות רצון בוואטסאפ – אמצעי יעיל לקבל מידע חיוני ותובנות מהלקוחות שלך

 

התקשורת בין הארגון ללקוחות משחקת תפקיד קריטי בהצלחת כל ארגון. אחד הכלים החזקים ביותר הזמינים כיום לתקשורת ישירה ומהירה עם הלקוחות הוא וואטסאפ. הפתרון המשולב מבית קונסיסט עם מערכת SENDIX ו-GLASSIX מאפשר לארגונים לשדרג את התקשורת הזו בין הארגון ללקוחותיו ולקהלי היעד על ידי שליחת הודעות ווטסאפ בתפוצה רחבה עם סקרי שביעות רצון. סקרים אלו הם כלי חשוב ביותר לאיסוף נתונים על חוויית הלקוחות ושיפור השירות והמוצרים בהתאם. בפוסט זה, נפרט כיצד ניתן להשתמש ב-SENDIX לשליחת סקרי שביעות רצון ללקוחות בהודעות וואטסאפ בתפוצה רחבה, ולמנף את היתרונות הרבים של פלטפורמה זו.

יתרונות של שליחת סקרי שביעות רצון בוואטסאפ

וואטסאפ הוא ערוץ תקשורת פופולרי ונוח, בו הלקוחות רגילים להשתמש ביומיום. לכן, הודעות וואטסאפ הן דרך יעילה להשיג תשומת לב מהירה מהלקוחות. כאשר מדובר בסקרי שביעות רצון, שימוש בוואטסאפ יכול להוביל לשיעורי תגובה גבוהים יותר בהשוואה לאמצעי תקשורת אחרים כמו אימייל או טלפונים. הודעות בוואטסאפ מגיעות ישירות לטלפון של הלקוח ופתוחות לצפייה מיידית, מה שמקל עליהם להשתתף בסקר בזמן שנוח להם.

"מערכת SENDIX מאפשרת לנו לשלוח סקרי שביעות רצון בוואטסאפ ללקוחות במהירות וביעילות, עם אחוזי תגובה מדהימים של קרוב ל-100%…סקרי שביעות הרצון מספקים לנו תמונת מצב מקיפה אודות חווית הלקוחות ולשפר כל הזמן איכן שצריך." מוניקה להב, מנהלת מערך השירות וחווית לקוח, אמריקן לייזר

לשליחת סקרים בתפוצה רחבה באמצעות SENDIX ו-GLASSIX

פלטפורמת SENDIX תוכננה כדי לאפשר לארגונים לשלוח הודעות וואטסאפ בתפוצה רחבה בקלות וביעילות. הפלטפורמה מציעה ממשק משתמש ידידותי שמאפשר יצירה, עריכה ושליחה של הודעות וואטסאפ תוך דקות. הנה כמה שלבים פשוטים לשימוש בפלטפורמה לצורך שליחת סקרי שביעות רצון:

  1. יצירת תבנית הודעה: ניתן ליצור תבניות הודעה מותאמות אישית הכוללות את סקר שביעות הרצון. התבניות יכולות לכלול טקסט, תמונות, קישורים לסקר מקוון וכל מידע נוסף שיכול לעודד את הלקוחות להשתתף.
  2. אישור התבנית: לאחר יצירת התבנית, יש לאשרה מול WhatsApp העולמית כדי להבטיח שהתוכן מתאים להנחיות המדיניות של וואטסאפ ויימנע מחסימה. התהליך של אישור התבנית הוא מהיר ויעיל באמצעות SENDIX.
  3. הפצת ההודעות: הפלטפורמה מאפשרת להפיץ את ההודעות למאות, אלפים ואפילו עשרות אלפים של לקוחות בלחיצת כפתור אחת. ניתן לייבא רשימות תפוצה קיימות או לבנות רשימות חדשות בפלטפורמה.
  4. מעקב וניתוח תגובות: לאחר שליחת הסקרים,SENDIX-ו-GLASSIX מאפשרות מעקב אחרי שיעורי התגובה והשתתפות של הלקוחות. נתונים אלו יכולים להציג תמונה ברורה של שביעות הרצון של הלקוחות ולזהות תחומים לשיפור.

שימוש במידע שנאסף

המידע שנאסף מסקרי שביעות הרצון הוא בעל ערך רב לארגונים. הוא מאפשר לזהות מגמות כלליות, בעיות נקודתיות ותחומים לשיפור בשירות ובמוצרים. ארגונים יכולים להשתמש במידע זה כדי לשפר את תהליכי השירות והמכירות, להעלות את רמת שביעות הרצון של הלקוחות ולבסס קשרים חזקים יותר איתם. השימוש במידע יכול לכלול שיפורים בשירות הלקוחות, עדכונים במוצרים, פיתוח מוצרים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות ואפילו הדרכת צוותים לשיפור החוויה הכללית של הלקוחות.

פלטפורמת SENDIX בשילוב GLASSIX מהווה פתרון מתקדם לשליחת סקרי שביעות רצון בהודעות וואטסאפ בתפוצה רחבה. באמצעות שימוש בממשק ידידותי ואינטואיטיבי, אישור תבניות מהיר ויכולת הפצה למספר רב של לקוחות, SENDIX מאפשרת לארגונים לאסוף מידע חשוב ולשפר את השירות והמוצרים שלהם. המידע שנאסף מסקרי שביעות רצון דרך וואטסאפ מאפשר לארגונים לזהות מגמות, לשפר תהליכים ולהגדיל את שביעות הרצון והנאמנות של הלקוחות, כל זאת באמצעות תקשורת ישירה ויעילה בערוץ הפופולרי ביותר.