SENDIX היא פלטפורמה חכמה לניהול קמפיינים בוואטסאפ – להפצה של מסרים, פרסומים ומודעות, סקרים ומבצעים, למספר רב של אנשי קשר, באופן יעיל וממוקד. בסביבה התחרותית של ימינו, ארגונים חייבים לאמץ שיטות שיווק חדשניות להעברת מסרים חשובים לקהל הלקוחות ולציבור – בקלות וביעילות.
כדי לאפשר לארגון לנהל את הקשר והתקשורת עם הלקוחות, קונסיסט פיתחה את SENDIX – פלטפורמה חכמה לניהול קמפיינים בערוץ הוואטסאפ. SENDIX מאפשרת לשלוח מסרים מסוגים שונים – פרסומים ומודעות, סקרים, זימונים ותזכורות לאירועים, מידע אודות מוצרים ושירותים חדשים ועוד, באמצעות הפלטפורמה הפופולרית ביותר להעברת מסרים כיום – וואטסאפ.
SENDIX פותחה ומיושמת בישראל באופן בלעדי על-ידי קונסיסט מערכות, שהיא חלק מקבוצת קונסיסט העולמית – חברת היי-טק בינלאומית המתמחה באספקת פתרונות תוכנה ושירותים מקצועיים בתחומי טכנולוגיית המידע.
קונסיסט הוקמה לפני יותר מ- 50 שנים ומעסיקה כ- 1,000 עובדים ברחבי העולם, לרבות בישראל, גרמניה, ספרד, ארה"ב, ברזיל, ארגנטינה, מקסיקו ועוד. קונסיסט מתמחה בפיתוח מערכות תוכנה ומידע, בתשתיות מחשוב, בשיווק ויישום מערכות תוכנה של ספקים מובילים אחרים וכן בשירותים מקצועיים לפיתוח אצל לקוחותינו במסגרת של פרויקטים, שירותי יעוץ, מיקור חוץ והשמה.
לקבוצת קונסיסט יש למעלה מ – 1400 לקוחות בישראל, כולל ארגונים מובילים במשק הכוללים מוסדות פיננסיים וחברות אשראי, חברות ביטוח, עיריות ומועצות, עשרות משרדי ממשלה וגופי סמך, חברות הייטק, חברות תקשורת גדולות ועוד.
קונסיסט מספקת סל שירותים מגוון ומקיף ומאמינה כי רב-תחומיות הינו תנאי הכרחי לאספקת פתרונות מיטביים בעולם עסקי וטכנולוגי, מגוון ודינאמי.
קונסיסט מתמחה במערכות תוכנה מתוצרתה ומתוצרת ספקים נוספים וכן מתמחה בפיתוח ואינטגרציה של פרויקטי מיחשוב רחבי היקף באחריות כוללת. בנוסף מספקת החברה שירותי יעוץ לפיתוח והטמעת מערכות מידע ואספקת שירותי מיקור חוץ – Outsourcing.
SENDIX, כמו גם פתרונות התוכנה האחרים שקונסיסט משווקת ומיישמת, נתמכת על-ידי צוות מקצועי ומנוסה של מיישמים, מפתחים ותומכים טכניים אשר מספקים מענה אישי ומהיר לכל מאות לקוחות החברה ממוקד התמיכה הטכנית – HelpDesk – שמפעילה החברה בישראל. כל בעיה או צורך עסקי של לקוחותינו מקבל מענה מהיר, מקצועי ומיידי, ויעידו על כך מאות לקוחות החברה הכוללים את הארגונים המובילים במשק.
לקונסיסט ניסיון רב בפיתוח והטמעה של מערכות מורכבות המאפשרות לארגונים ולחברות לייעל את תהליכי התפעול באמצעות מערכות מתקדמות לניהול השירות בארגון, ייעול תהליכים עסקיים, מעבר לדיגיטל ומיקסום תקשורת עם לקוחות הארגון. הפתרונות של קונסיסט בתחום זה כוללים את:
מערכת ניהול הקריאות המובילה בישראל המותקנת אצל יותר מ-550 ארגונים בישראל
מערכת מובילה לעיצוב, יצירה הפצה וניהול של טפסים דיגיטלים חכמים; מיושמת אצל כ-300 ארגונים ב-EMEA
מערכת חתימות דיגיטלית מתקדמת לניהול סבב חתימות על מסמכים ארגוניים
מערכת תקשורת אומניצ'אנל ובוט חכם AI למוקדי שירות, מכירות ותמיכה
פתרון בוט חכם, קולי וטקסטואלי, לאוטומציה של תהליכי שירות, מכירות ותמיכה
מערכת ניהול ידע חכמה, מבוססת בינה מלאכותית, למוקדי שירות ומכירות ולניהול הידע בכלל הארגון